Acul Mare al Morarului

Acul Mare al Morarului

joi, 4 iulie 2013

Bucegi: Vf Omu - Braul Acelor - Acul Mare - Braul Mare al Morarului - Valea Priponului - BMC (pana in V.Urzicii)

Ziua I: 
-Bran -Clincea - Ref. Tiganesti

Microbuzul ajunge in Bran la ora 10 si ma grabesc spre Clincea. Norii anuntau ploaie, insa nu am avut parte decat de ceata si un vant care iti taia tot elanul mai sus de 1800 m. Am ajuns la Refugiul Tiganesti dupa 3 ore si 40 de minute, nu am pozat nimic pentru ca am mers continuu pe ceata:)Ce sa faci pe o vreme ca asta? Sa dormi pana a doua zi la 5 dimineata:)


Ziua II: 
-Refugiul Tiganesti - Vf Omu



Ies din refugiu pe la 5:00 si tot ceata este..... Ma indrept catre Vf Omu putin dezamagit ca prognoza anunta vreme buna pentru marti, dar iata ce urmeaza dupa vreo 15 minute de mers:


:)
Rasaritul mult asteptat:)

Lacul Tiganesti in coltul din dreapta:)






















-Vf Omu - Braul Acelor - Acul Mare - Braul Mare al Morarului - Valea Cerbului


La Omu nu zabovesc prea mult si cobor pe Creasta Morarului spre Braul Acelor. In stanga mea vad Creasta Balaurului ( facuta acum cativa ani)


Iata si Acele Morarului:)
Pe aici am coborat in Braul Acelor:)
Pe varful din primul plan vedeam o capra neagra:)


Am ajuns pe Braul Acelor, vremea e excelenta:)



Pe acolo pe undeva se afla Braul Mare al Morarului
Ultima portiune ceva mai expusa spre Creasta Ascutita:)
Creasta Ascutita pe care se coboara in Braul Mare al Morarului

Peisaje foarte spectaculoase:)
Incepea sa se risipeasca ceata de pe Creasta Balaurului

Se vede Degetul Rosu:)




Pe Acul Mare:X










Am coborat inapoi in Creasta Ascutita 

Se vede si Braul de Mijloc al Morarului cu Turnul de Arama
 Acul Mare vazut din Creasta Ascutita


Costila vazuta din Braul Mare al Morarului ( in dreapta jos Valea Priponului, apoi Valea Caprelor, Valea Urzicii....)


 :)
Urmeaza coborarea pe Braul Mare al Morarului:)



Valea Priponului - O parte din Braul Mare al Costilei - Platou prin zona Caldarilor
Incep urcarea pe Valea Priponului ( desi scurta este foarte frumoasa si nu prezinta mari dificultati tehnice, poteca ocaleste saritorile)








O capra neagra coborase in vale sa bea apa:)


 De aici urmeaza portiunea Braului Mare al Costilei pana in Valea Urzicii unde o limba de zapada facea ca inaintarea sa fie problematica ( risc mare de alunecare in hau:))Asa ca tot pe aici am urcat in platou.



Braul se continua prin zona aceea inierbata :)

 Faine stancarii pe Braul Mare al Costilei

Valea Urzicii si limba de zapada peste care se putea trece dar era risc mare de cadere in abrupt:)M-am intors in Valea Priponului, apoi m-am indreptat spre platou si Vf Omu unde am  dormit. 

Ziua III
Vf Omu - Bran ( tot prin Tiganesti - Clincea, am vrut sa fac V. Ciubotea dar pana in ora 11 a fost ceata si nu avea rost:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu