Acul Mare al Morarului

Acul Mare al Morarului

marți, 6 decembrie 2011

Braul Portitei & Valcelul Mortului

    Initial aveam in plan doar Braul Portitei, dar am calculat ca avem timp sa parcurgem si Valcelul Mortului. Era ceva zapada pe el, dar foarte putina. Si cum n-am intalnit gheata pe saritori, am mers inainte cu tupeu si prudenta, bineinteles. Vremea a tinut cu noi si de aceasta data, asa cum a facut si cu o saptamana in urma, pe Valcelul Umerilor. Am incheiat seria turelor din 2011 cu doua trasee minunate in Piatra Craiului si Bucegi.


Participanti: Tibi, Marian, Despina


Traseul parcurs: Busteni -Valea Jepilor - Braul Portitei - Valcelul Mortului - Braul Mare al Caraimanului - Valea Jepilor- Busteni.


La acest link se poate vedea filmuletul turei: 
http://www.youtube.com/watch?v=1mcRtY5XAQo


Valcelul Mortului vazut din Picatura (net photo)
Cu rosu: Braul Portitei ( net photo)

Priveam catre culmile Caraimanului pe unde aveam sa ne cataram:)

Venise foarte aproape de noi, apoi a urcat pe culmea din stanga a vaii.



Aproape de intersectia cu Braul Portitei:)

Iata-ne pe Braul Portitei:)





Observam Cabana Caraiman:)

Vedere spre Portita:)








Portita Caraimanului:)



De la Portita Caraimanului continuam prin jnepenis pana intersectam Valcelul Mortului

Vedem Creasta Picaturii

In sfarsit ni se arata si crucea:)



Admiram abrupturile Caraimanului


Intram in Valcelul Mortului:)


Este putina zapada in valcel dar lipsa ghetii pe saritori il face abordabil:)



As fi ipocrit daca as spune ca n-am avut emotii pe aici:)


Parasim putin firul valcelului si trecem pe o fata expusa:)





Si revenim in valcel:)



Tot mai aproape:)





:>
Coboram pe Braul Mare
Ajungem in Busteni pe la 18:15, la lumina frontalei:)

Cam asa arata Bucegiul la inceputul lunii decembrie:) La vara voi reveni, in mod cert, in Bucegi. Mai sunt multe alte trasee de facut in acest masiv extraordinar. 

Un comentariu:

  1. Atentie la harta Kargel, la Spumoasa in portiunea ei inferioara! Eu nu am idee de vreun Vilcel cu Lespezi pe acolo - amanunt poate util.

    RăspundețiȘtergere