Acul Mare al Morarului

Acul Mare al Morarului

duminică, 30 octombrie 2011

Scurte ture in Piatra Mare si Crai

I   -  Prapastia Ursului ( Piatra Mare)

II - Padina Sindileriei \ Intrarea in traseul Sochima












             Sochima este un refugiu din Piatra Craiului asezat pe muchia Padinei Inchise. Se poate ajunge la el prin Padina Inchisa (numai de alpinisti) si din Padina Sindileriei ( traseu marcat cu cruce rosie).
Dupa ce ati mers printre peretii imensi ai Padinei, ajungeti la un marcaj (doua sageti unite - una avand sensul de urcare ce va indruma sa va continuati traseul spre Vf Turnu si alta sensul de coborare). Din acest punct am facut eu filmuletul cu descrierea intrarii in traseul Sochima. Din punctul unde mi-am lasat rucsacul in prima parte a filmului veti urca o panta printre braduti, pe o poteca cat de cat vizibila, tinand usor dreapta si veti ajunge la baza unui valcel ce se continua cu un horn, mai sus.

        Nu am mai filmat de aici pentru ca va las dvs placerea de a descoperi refugiul. Dupa horn, faceti dreapta pe un braneag expus cu piton si de acolo e doar o chestiune de timp pana veti gasi refugiul:) Succes!



Zona Ascutitului




Valea Cioranga







5 comentarii:

  1. ba fratica... da furi materiale de pe internet la greu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, le "fur" de pe celelalte conturi care tot mie imi apartin, fratica. Hai ca-ti dau dreptate, de fapt astea nici nu sunt pozele si filmuletele mele, eu fac excursii doar prin Muntii Baraganului si podisurile tibetane din Delta Dunarii:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dj Alpinox aici, fratica:)pe la Sochima cand mergem sa-l pazim de intrusi care il pozeaza si posteaza pe net:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar nu e bine sa popularizati si mai ales sa desecretizati intrarea catre aceste locuri de suflet .In timp pot fi distrugeri desi am vazut ca inca mai sunt si iubitori de munte care i-si rup spatele carind si mentinind in stare de functionare aceste sanctuare de liniste si pace.Va spune un om care in cei 60 de ani de ani de viata a rupt mai multe zeci de perechi de bocanci pe munte.Sa dea Domnul sa supravetuiasca Suchima ,Castelul Craitei,Aninata !.......

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut! Ai coborat tot pe horn? Pare destul de dificil, mai ales daca mergi la liber.

    RăspundețiȘtergere