Acul Mare al Morarului

Acul Mare al Morarului

joi, 4 august 2011

Braul de Mijloc Sudic si Valcelul cu Smardar\Fereastra



Ziua I: Podu Dambovitei- Garofita- Tamasel- Padina Lancii- Braul de Mijloc Sudic- Lanturi- Grind


Ziua II: Grind - Creasta- Amvon- Valcelul cu Smardar- Fereastra- Amvon- Creasta - Brana Caprelor- Ref Diana


Ziua III: Diana - Coltul Chiliilor- Zarnesti

Echipa: Me, myself & I, Paul (cabanier Garofita) - cu care am parcurs in prima zi traseul Garofita - Braul de Mijloc- Ref Grind. In ziua II, el a coborat pe la Funduri dupa ce a parcurs Creasta Sudica.


Schita cu Creasta Sudica:)

Poiana Inchisa vazuta din Tamasel



Cu Paul la baza Lancii


Pe undeva pe acolo e Braul de Mijloc Sudic, ceva mai la altitudine:)


Intrarea in Padina Lancii

Si-o capra neagra mai jos de jnepenisul din stanga sus


Incepe catararea:)

Pana aici ti-a fost....:) Ne despartim de prietenul nostru necuvantator Blandul Ben II

Paul a luat ceva altitudine



Deasupra unei saritori mai serioase


urmeaza inca o saritoare frumoasa:)



un mic popas la iarba verde:)


Acum doua luni era o limba faina de zapada aici:)



O saritoare ceva mai dificila







Si Braul de Mijloc se deschide cu ...flori de colt:)



Vedem Poiana Inchisa ( pe care am vizitat-o in urma cu doua luni)



Poteca braului e bine conturata deocamdata, avem si momai:)


Momentan ghicim pe unde s-ar continua braul :> si ghicim bine

inca o coborare spectaculoasa pe braul ce a devenit chiar foarte abrupt:)

Un perete impresionant






Acum se vede clar pe unde se continua braul:)


Un loc foarte fain de pozat: portiuni ale braului si poiana inchisa in spate

Ne apropiem de Umeri







Rise and shine

:)




Rasaritul m-a prins aproape de Timbale, plecasem din Grind la 4:40:)

Am coborat putin pe Muchia dintre Timbale in speranta ca voi vedea Ref Cioranga unde am dormit vara trecuta inainte de a urca pe Calinet:)

Valea Podurilor si Timbalul Mic - traseu nemarcat foarte interesant - Merita facut!

Ce priveliste!!!
Se vede si Ref Sperantelor ( un mic punct alb)- Cunoscatorii stiu unde:)

O stanca interesanta


Muchia dintre Timbale cu ale sale mici varfuri de unde am facut pozele anterioare:)

Cautam entuziasmat Amvonul, aveam in cap cateva descrieri dar uitasem ce era esential: poze de orientare din diverse jurnale... Planul initial era : Braul de Mijloc Sudic + Nordic -Ref Cioranga Mare si Valcelul cu Fereastra...Am abandonat acest plan pt ca nu-mi ajungea apa si Paul hotarase sa coboare pe Sudica.

Nu stiam sigur daca e partea superioara a Canionului Cioranga sau Valcelul cu Smardar:)

Am tot urcat si coborat fete inierbate, orientandu-ma si dupa cateva momai pana cand am vazut fereastra la capatul valcelului cu smardar ( caci pe partea lui superioara am ajuns intr-un final) si am gasit acul de la amvon :) yupy

:)

Coboram pe Valcelul cu Smardar

Fereastra Valcelului :)




Dupa aceasta mica isprava am urcat inapoi in creasta si am dormit vreo 3 ore in Ref VF Ascutit unde am ramas fara apa. Nu mai conta, stiam ca voi gasi apa la Gavan:)). Deci se poate cu 2 litri si jumatate de la Garofita la Gavan. Cand am ajuns la Gavan nu m-am simtit asa de insetat pe cat si fi crezut, frumusetea traseelor parcurse m-au facut sa uit de mici detalii cum ar fi oboseala si sete:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu